چاپ وتبلیغات (ویزیت آنلاین آبتین)
چاپ کلیه کارهای چاپی درکوتاهترین زمان وباکیفیت عالی وقیمت مناسب

 www.abtinvisit.com

ویزیت آبتین آنلاین
چاپخانه آبتین مشهد(چاپخانه اینترنتی )
با پیشرفته ترین دستگاهای چاپ دیجیتال چاپ روی سی دی وچاپ روی لیوان وچاپ کارت پی وی سی وچاپ فاکتورهای کاربن دار خدمات جدیدی را به مشتریان خود ارائه میدهد
ویزیت آبتین کلیه خدمات خود را درکوتاهترین زمان وبا کیفیت عالی وقیمت مناسب به مشتریان خود ارائه میدهد
چاپ کارت پی وی سی وپرسنلی در460میکرون و760 میکرون و1060میکرون
دررنگهای سفید وطلایی ونقره ای با روکش مات وبراق محصول تازه ویزیت آنلاین آفتاب
تحویل در کمتراز24ساعت


کاغذNCR (کاربن لس) همان کار کاغذ کاربن دار را انجام میدهد اما با این تفاوت که شما هیچ نوع کاربنی را مشاهده نمی کنید و هرگز دستانتان سیاه و کثیف نمی شود . و نیازی به استفاده از کاربن ندارید.

کاغذ کاربن دار (کاربن لس) چگونه عمل می کند ؟

این نوع کاغذها در اصل به کپسول میکروسکپی آغشته شده است که ترکیب آنها موجب ایجاد رنگ و منعکس شدن رنگ بر روی کاغذ زیری میگردد.

کاغذ-کاربن-دار

شیوه کار این نوع کاغذها به این صورت است که وقتی هر نوع فشار مانند نوشتن بر روی این کاغذها وارد شود کپسول های رنگی که در زیر صفحه قرار دارد آزاد شده و با کپسولهای صفحه زیر که در روی کاغذ قرار دارد ترکیب شده و یکی از آنان دیگری را تقویت می کند و رنگ مشکی یا آبی را (عموما رنگ مشکی) منعکس می نمایند و کاغذ به این رنگ آغشته می شود .

سطح کاغذ کاربن دار (کاربن لس) از میلیون ها کپسول میکروسکپی پوشیده شده است که کاملا خشک شده است . در اصل محلولی از کپسول های رنگی که به چشم دیده نمی شوند و دارای روغن مخصوص میباشد که تماما بوسیله کپسول های پلاستیکی پوشیده شده اند که در اثر فشار خودکار شکسته میشوند .

نسخه های دوم . سوم و چهارم کاغذهای کاربن دار (کاربن لس) جهت تفکیک اسناد و افزایش سرعت انجام امور اداری در رنگهای متفاوت عرضه میگردند.

کاغذ کاربن دار سفید فقط زیر آن آغشته به کپسولهای رنگی می باشد و به همین دلیل از کاغذ سفید به عنوان نسخه اول استفاده می شود و کاغذ زرد روی آن آغشته به کپسولهای رنگی می باشد و همیشه به عنوان نسخه آخر استفاده می شود و کاغذهای کاربن دار با رنگهای دیگر هردوطرف آن به کپسولهای رنگی آغشته است و همشه از آنها به عنوان نسخه های میانی استفاده می شود.

از همین رو چاپخانه کتیبه نسبت به تولید فاکتور کاربن دار (کاربن لس) به صورت 2نسخه ای در فرمهای اشتراکی نموده است .

در صورت نیاز به تعداد نسخه های بیشتر انجام آن از طریق فرمهای اختصاصی امکانپذیر می باشد .

برای اطلاعات بیشتر لطفا با شماره های زیرتماس بگیرید

05138443338
09398443338

                                             http://abtinvisit.com



 

                                                                           http://abtinvisit.com

 

لیوان جادوئی یا همان لیوان حرارتی یکی از محصولاتیست که به علت ساختار و نحوه ی عمل آن بسیار مورد توجه قرار گرفته است. لیوان جادوئی کارکرد جالبی دارد. بدنه ی این لیوان ها از ماده ی مخصوصی ساخته شده است که نسبت به سرما و گرما واکنشهای متفاوتی از خود نشان می دهد  و با حرارت تغییر رنگ می دهد به همین علت به آنها لیوان حرارتی می گویند. در حالت سرد این لیوان ها کاملا مشکی هستند و به هیچ عنوان عکسی که روی آن چاپ شده قابل مشاهده نخواهد بود. اما هنگامی که درون این لیوان ها مایع گرمی ریخته می شود تغییر رنگ داده و رنگ سیاه آن کاملا از بین می رود و عکسی که چاپ شده با آرامی ظاهر می گردد. لیوان های جادوئی حرارتی می تواند سورپرایز ویژه ای باشد. شما می توانید عکس دلخواه خود را روی این نوع لیوان سفارش دهید که بسیار حیرت انگیز است. و همچنین لیوان تبلیغاتی خاص و متفاوتی ست که با چاپ آرم، لوگو و یا تبلیغات شما روی آن کسب و کار شما را برجسته تر از دیگران نشان خواهد داد

                                                                                   http://abtinvisit.com

 

. مشخصات لیوان حرارتی جادوئی :
جنس : سرامیک
رنگ: در حالت سرد مشکی، در حالت گرم سفید
دوام: قابل شستو و استفاده
ابعاد قابل چاپ: 20x9.3
وزن: 270 گرم

 



                                                                         

 

 

پرطرفدارترین لیوان های تبلیغاتی که در دنیا مورد توجه ویژه ای قرار گرفته است لیوان سرامیکی ساده می باشد. این لیوان ها کیفیت بسیار بالائی دارند و رنگ ها را به بهترین شکل نمایش می دهند. همچنین به علت ساختار و نحوه ی تولید این لیوان ها با شستشو از بین نمی روند و دوام بسیار زیای دارند. این لیوان ها به علت کیفیت بسیار بالا قابلیت لوگو و هر نوع عکس با هر نوع درجه ی رنگ را دارا می باشند. چاپ روی لیوان بخش بزرگی از خدمات شابلون را تشکیل می دهد. قیمت بسیار مناسب، ارزان و مقرون به صرفه در مقابل خدمات پرداختی از مزیت لیوان تبلیغاتی سرامیکی می باشد

ویژگی ها:
امکان چاپ عکس، لوگو و آرم روی لیوان
لیوان تبلیغاتی به عنوان بهترین هدیه تبلیغاتی
کاربری در سازمان ها، ارگان ها و شرکت ها
دوام بالا برخلاف لیوان های یکبار مصرف و سرفه جوئی در هزینه

مشخصات:
جنس : سرامیک
رنگهای موجود : سفید ، مشکی
دوام : قابل شستشو و استفاده ی کامل
ابعاد قابل چاپ : 20x9.3
وزن : 240 گرم

 www.abtinvisit.com



درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان چاپ وتبلیغات (ویزیت آنلاین آبتین ) و آدرس visitt.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.

 

                                 








نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





Alternative content


آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 146
بازدید ماه : 233
بازدید کل : 26544
تعداد مطالب : 18
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1

کد حباب و قلب

سايت تفريحي بادکنک